LEJEBETINGELSER OG KLAGEMULIGHEDER

Vi gør vores bedste for at leve op til vores kunders forventninger. Skulle der en sjælden gang imellem opstå uoverensstemmelser, vil vi bestræbe os på at løse disse i dialog med dig.

Er dette ikke tilfredsstillende har du mulighed for at klage.

 

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse garant@garant.dk.

 

Fortrydelsesret for forbrugere

I henhold til Forbrugeraftalelovens §18, stk. 2 vedrørende fortrydelsesret på tjenesteydelser, ophører fortrydelsesretten på tjenesteydelser når disse er fuldt udførte, det vil sige når lejeproduktet er afsendt eller udleveret.

Men har du brug for at ændre lejedatoer, tilføje eller fjerne produkter fra din lejeaftale mv. er vi naturligvis altid åben for dialog. Kontakt vores udlejere, så vil de forsøge at finde en løsning der passer os begge.

 

Lejebetingelser

Du kan downloade vores generelle lejebetingelser her.